Reklama czyszczenia dywanów robiąca wrażenie

Ostatnio znalazłam w skrzynce pocztowej ulotkę, która bardzo mi się spodobała pod względem graficznym. Ulotka była bardzo prosta, ale kolory były stonowane, a czcionka bardzo czytelna. W dodatku dotyczyła mojego miasta, jakim jest Warszawa. Sprawdziłam, czego właściwie dotyczy ta ulotka.

Czyszczenie dywanów – jak promować?

czyszczenie dywanówOkazało się, że nowej pralni, która oferuje między innymi czyszczenie dywanów na terenie Warszawy. Na pewno dadzą sobie radę też z nieco trudniejszym zadaniem, jakim jest pranie tapicerki. Postanowiłam zajrzeć do tej pralni w najbliższym czasie. Gdy tam poszłam, miła pani poinformowała mnie, że ich główne zadanie to pranie wykładzin i pranie dywanów, ale mogą spróbować wziąć się również za tapicerkę mojego samochodu. Roześmiałam się i zażartowałam, że dzięki mojemu przypadkowi będą mogli poszerzyć swoją ofertę. Gdy wracałam tam po odebraniu czystej tapicerki, ta sama pani poprosiła mnie na bok. Podziękowała mi za podsunięcie pomysłu. Okazało się, że faktycznie poszerzyli dzięki mnie ofertę swoich usług, a jako, że pomysł był mój, zaoferowała mi zniżkę o połowę ceny na każde pranie tapicerki, na które się u nich zdecyduję. Zrobiło mi się bardzo miło. Podziękowałam za ten wspaniały gest i powiedziałam, że z pewnością będę tu stałym gościem. Nie zapomniałam pochwalić grafika, który robi dla nich ulotki. Powiedziałam im, że nieco znam się na rzeczy, ponieważ mój mąż też jest grafikiem, mogę więc mówić szczerze, że ulotka została wykonana bardzo profesjonalnie, co na pewno przyciągnie tłumy klientów. Reklama jest bardzo ważna, szczególnie, jeśli jest to nowy obiekt w mieście. Miła pani podziękowała mi i obiecała przekazać grafikowi słowa pochwały, a także szefowi. Wracając do domu pomyślałam, że właściwie szukam pracy od jakiegoś czasu.

Choć nigdy nie myślałam nawet o pracy w pralni, jeśli w tym miejscu panuje tak wspaniała atmosfera życzliwości, to chciałabym móc dołączyć do ich zespołu. Jutro pójdę tam jeszcze raz i zapytam, czy może nie potrzebują kogoś do pomocy. Kogoś, kto przy okazji podrzuci im pomysł na rozkręcenie i ożywienie biznesu.